Gepost door: Pierre du coin | februari 13, 2009

shit really happens you know

Vraagt u zich ook soms af hoe sommige uitdrukkingen soms ontstaan? Neem nu “shit happens”. Ik zie dan een iemand die in de straten van New York wandelt met een walkman en dan in een reuzehondedrol trapt, zijn schouders ophaalt en “shit happens” mompelt en gewoon verder gaat. Een andere ondernemende Amerkiaan ziet dit alles, moet lachen, print stickers en laat t-shirts maken en voilà.

Zoiets.

Tot vanavond. Nu weet ik wel beter.

Baby + bad + Shit. Really happened.

Responses

  1. je moet het ook maar bedenken he…! complimenten trouwens voor je leuke nieuwe stek!

  2. my worst nightmare, pierre… *doet een sam gooriske* (kok+hlas voor de niet-weters)

  3. Druk je die stickers zelf of begin ik eraan?

  4. Er is een prachtige scene in Forrest Gump hierover. Ooit gezien?

  5. Of als je bijna klaar bent met de pamper te vervangen…. shit comes… and happens.

  6. hihih, ik moet lachen omdat ik zo’n dingen al meegemaakt heb op het werk ook!


Geef een reactie

Categorieën

