Gepost door: Pierre du coin | februari 11, 2009

Geloof jij in sprookjes?

Wat nu volgt is een weergave van gesprek tussen papa en dochter Du Coin bij het instoppen in bed.

Prins, als we gaan trouwen mag ik bij jou in je kasteel wonen hé? Ja hoor prinses doornroosje. Plaats genoeg in mijn kasteel.

En dan mogen Sneeuwwitje, Belle en Aspoester ook bij mij in bed slapen.

En waar moet ik dan slapen? In uw bed, samen met de andere prinsen.

Ah, ja.

Maar soms mogen de andere prinsessen ook bij jou slapen hoor. Dan mogen de prinsen bij mij komen logeren.”

Responses

  1. waarom moet ik nu aan het prinsenlied uit Hamelen denken? 🙂

  2. Bij de prinsen mogen slapen. Man man, heb jij geluk zeg!

  3. Hey. Da’s een beetje zoals de moslims een hoop maagden beloofd worden ams ze ‘k weet niet wat doen.
    Als jij je laat gaan met een hoop venten, krijg je als geschenk een hoop vrouwen… Harde keuze zou ik zo zeggen.

  4. Ik zou ook wel bij de prinsen willen slapen zeg..

  5. Dat is pas groepsseks


Geef een reactie

Categorieën

