Gepost door: Pierre du coin | februari 10, 2009

Hoe zou het nog zijn met….

bavo

(foto via site nieuwsblad)

Als ik ’s nachts niet kan slapen, durf ik mijn gedachten al eens laten gaan over de vraag “hoe zou het nog zijn met…?”. Zo dacht ik onlangs nog eens aan Bavo Claes. Voor diegenen die zich nu afvragen waarom Du Coin ’s nachts aan gepensioneerde mannen ligt te denken, het is puur platonisch!

Zou die mens naar het nieuws kunnen kijken zonder Wim De Vilder constant te bekritiseren ? Zou hij Martine Tanghe een sms sturen als ze een woord verkeer uitsprak. Zou hij bij zijn telefoon zitten wachten tot ze hem bellen voor de slimste mens? Zou hij iedere dag aan een bureautje zitten schrijven aan een nieuw boek? Zou hij nog BV-korting krijgen bij de bakker? Kent de gemiddelde 16-jarige hem nog? Zou hij een blog hebben onder naam Clavo Baes?

In ieder geval Bavo, ik heb onlangs nog aan u gedacht. Uit het oog maar niet uit het hart.

Speciaal voor Elsje en de 16-jarigen: Bavo Claes was de beste nieuwslezer die we ooit hebben gehad!

Responses

  1. Hm. Ik wist niet eens dat hij op pensioen was. Is ie echt zo oud al?

  2. Ha, dank voor de toelichting, al deed de verwijzing naar Martine Tanghe al een vaag spotje oplichten…

  3. Misschien zien we hem binnenkort op een regionale zender… 🙂

  4. oei…ik was bavo claes helemaal vergeten…shame on me!

  5. Bavo was inderdaad ne hele goeie. Dringend vragen aan Woestijnvis om hem inderdaad in de slimste mens te krijgen.


Geef een reactie

Categorieën

